Mladých dárců krve neustále ubývá a vzhledem k tomu, že je v České republice nedostatek prvodárců, chceme oslovit právě tebe. Zapoj se do kampaně The Art of Living, the Art of Giving, tedy „Umět žít znamená umět darovat“ a daruj poprvé krev. S touto výzvou se také na Slezskou univerzitu v Opavě obrátili organizace Český červený kříž, sdružení lékárníků Moje lékárna a výrobci zdravotních potřeb NexCare a 3M. Ti jsou organizátoři kampaně, která si dala za cíl získat tři tisíce nových dárců krve, především mezi mladými lidmi.
Projekt se zaměřuje na mladé prvodárce, protože je důležité obnovovat dárcovskou základnu a pravidelně chodit k odběrům. Kromě uvědomění si cennosti krve mají možnost získat prvodárci zajímavé ceny a to designovou placku, slevu 10% na všechny náplasti Nexcare, kupon na slevu 30 Kč při nákupu nad 300 Kč v síti Moje lékárna, volnou vstupenku do kina nebo galerie a doplněk stravy HEMO PLUS na 10 dní zdarma.
Termín kampaně je od 1. května do 14. června 2014. Přihlásit se každý může na webu www.nexcaregive.cz, kde jsou zveřejněny i další podrobnosti a seznam nemocnic, které odběry v rámci kampaně "Umět žít znamená umět darovat nabízejí.
Krev hraje v současné medicíně nezastupitelnou roli. Nelze ji uměle vyrobit, a proto je dobrovolné dárcovství krve nejen nenahraditelné, ale týká se každého z nás. |