KARVINÁ - S blížícím se novým semestrem se také blíží start již třetího ročníku Business Gate Academy, který bude pokračovat v propojování studentů OPF s podnikatelskými subjekty skrze zadavatelské projekty. Spolupráci s BG Academy, kromě stávajících partnerských firem, navázaly také další nové subjekty. Jednou z nich je slovenská společnost Stevula specializující se na výrobu kvalitních košil, pro kterou bude cílem vytvořit on-line marketingovou komunikaci a tím zvýšit povědomí o její značce. Rovněž součástí zadání bude vypracovat komplexní českou jazykovou verzi e-shopu s návrhem a implementací klíčových slov.
Dalším novým partnerem se stala firma TpEUROokna s.r.o., která patří k významným českým výrobcům oken a vchodových dveří. Zadáním pro tým BG Academy bude vytvoření komplexní komunikační strategie se zaměřením na on-line prostředí. Pro tvorbu strategie bude potřebné provedení a zpracování důkladných analýz online komunikace firmy, nalezení slabých míst a návrh řešení s využitím nových marketingových nástrojů.
Studenti se také budou moci naučit základní poznatky z oblasti B2B marketingu na praktickém zadání Zámečku Petrovice. Součástí zadání bude vytvoření databáze nových firem a stanovení hodnotové nabídky, která bude zaměřena na vzbuzení jejich zájmu o organizaci výjezdních zasedání, vánočních večírku nebo teambuildingů v prostorách Zámečku Petrovice.
Novinkou 3. ročníku BG Academy bude speciální zadání určené zejména studentům oborů garantovaných Katedrou financí a účetnictví, ale i všem ostatním zájemcům o svět osobních financí a finanční gramotnosti. Rodina Fronckeových se na tým BG Academy obrátila se zadáním o vytvoření finančního rodinného plánu. Úkolem studentů bude analyzovat rodinné možnosti a provést je životem po finanční stránce tak, aby si splnili všechny životní cíle. Svou profesionalitu studenti prokážou také tím, že rodině předají základy finanční gramotnosti.
Cílem pro další tým studentů bude vytvoření strategického plánu pro českou neziskovou organizaci Bez mámy, z. s., která se zaměřuje na pomoc dětem v Tanzánii. Vytvořená strategie by měla naplňovat strategický plán neziskové organizace svým obsahem a použitými kanály. Součástí bude tedy i zpracování časového plánu pro rok 2017, stanovení hlavních pilířů komunikace a zjišťování měřitelných výstupů z ní.
Studenti tak budou mít od příštího semestru možnost si opět na široké škále podnikatelských zadání vyzkoušet realizaci svých nápadů v praxi.