Obchodně podnikatelská fakulta se stala partnerem Seznamu.cz

čtvrtek 9. února 2017 13:13 Autor: Martin Kůs

KARVINÁ - Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné se stala jedním z partnerů společnosti Seznam.cz při vyhlášení soutěže pro zájemce o online marketing - Sklik studentská kampaň. Čas na přihlášení je ale už jen do 15. února 2017.

„Tato soutěž je ještě zcela v režii firmy Seznam a my, jako partner soutěže, poskytneme v rámci regionálního kola soutěže prostory pro školení týmů v karvinském Business Gate, kam experti na online marketing přijedou proškolit všechny přihlášené týmy z regionu. Spolupráce se Seznamem je tedy teprve v počátcích, ale chceme určitě jít nad rámec jediné soutěže. Možnosti tu jistě jsou, jen namátkou se může jednat o stáže, kvalifikační práce, účast expertů ve výuce a podobně,“ uvádí ke spolupráci Ing. Martin Klepek, Ph.D., z Katedry podnikové ekonomiky a managementu OPF v Karviné s tím, že jednání na toto téma se připravuje na konec měsíce února. My ještě doplňujeme, že kontakt mezi OPF a Seznamem zajistil karvinský absolvent, který dnes pracuje v ostravské pobočce této internetové firmy.

Ale vraťme se k soutěži, protože termín pro přihlašování se pomalu blíží ke konci.

2017 02 seznam soutez 2Přihlašování do Sklik studentské kampaně pro studenty vysokých škol už běží. Týmy i jednotlivci z vysokých škol celé ČR se mohou přihlásit prostřednictvím nově spuštěných stránek studentskakampan.sklik.cz od 1. do 15. února. Součástí prvního ročníku soutěže jsou přednášky a workshopy v Praze i na dalších pobočkách společnosti Seznam.cz. Týmy dostanou k dispozici kredit a sami si zvolí klienta, kterému kampaň povedou. Odměnou všem je vyšší kvalifikace v perspektivním oboru a na ty nejlepší čeká placená stáž přímo v Seznam.cz. Soutěž navazuje na loňský pilotní ročník, o který byl enormní zájem.

„O uplatnění v oboru internetové reklamy dnes přemýšlí spousta studentů. Potíž je v tom, že na školách se málokdy dostanou k reálné praxi a těžko pak shánějí zaměstnání s prakticky nulovou zkušeností. Proto spouštíme Sklik studentskou kampaň. Přihlášení studenti od nás dostanou kredit čtyři tisíce korun. Podle svého zvážení jej pak investují do PPC reklamy, kterou pro svého vlastního klienta vytvoří,“ vysvětluje Petra Fuksová, manažerka oddělení Sklik a garantka projektu, a doplňuje, že součástí jsou také teoretické školení, workshopy a osobní konzultace, které zajistí zkušení zaměstnanci Skliku. "Individuální mentoring ocení studenti zejména v krajích. Kromě Prahy jim totiž budeme k dispozici na dalších pobočkách Seznamu, a to v Ostravě, Brně, Plzni, Pardubicích, Českých Budějovicích, Hradci Králové, Liberci, Zlíně a Olomouci,“ doplňuje informaci Petra Fuksová.

2017 02 seznam soutez 1Do soutěžní kampaně si sami najdou vlastního klienta, s čímž, jak potvrzuje Petra Fuksová, studenti problém rozhodně nemívají. „Spousta obchodně a marketingově smýšlejících studentů totiž už během vysoké školy testuje nějaký vlastní projekt. Proto čekáme, že si reklamu vyzkouší přímo na svém byznysu, ale i na rodinných podnicích, nebo u firem svých známých. Podmínkou však je, aby u nás vybraný klient aktuálně neinzeroval.“ Kampaně vyhodnotí v polovině května porota sestavená z odborníků oddělení reklamního systému Sklik, ale i z vítězů pilotního ročníku soutěže a zástupce vysoké školy.

Jaká by to byla soutěž, kdyby ny nejlepší nečekaly ceny? "Kromě toho, že svou účastí v Sklik studentské kampani zvýší studenti svou kvalifikaci, tak mohou vyhrát i věcné ceny nebo vstupenky na konference. Nejúspěšnější tým se může těšit na výhru v podobě měsíční placené stáže v Seznam.cz, a to buď přímo na centrále v Praze, nebo na vybrané pobočce," vysvětluje za tým Skliku David Velechovský s tím, že v pořádání studentské soutěže spolupracuje Seznam.cz vedle karvinské fakulty také se studentskou organizací Click it, působící napříč několika dalšími českými vysokými školami.

Sdílet
TOPlist Slezská univerzita v Opavě » www.slu.cz « Copyright © 2012-2015